szombat, szeptember 22, 2012

Milly Johnson: Yorkshire puding klub

Azt hiszem nem meglepő, hogy kedvet kaptam ehhez a könyvhöz. Hiszen én is babát várok éppen, így különösen érdekelt, hogy a könyv főszereplői, Helen, Janey, és Elizabeth hogy várják a babát, milyen életük van. Hát meg kell mondanom egyiküké sem volt egyszerű. 

Helenért nagyon izgultam, hogy ne hagyja magát ennyire elnyomni. Nem reméltem, hogy meg meri egyszer mondani a magáét. Janeynek nagyon tutin alakult az élete, igazi mintaférjet fogott ki. Bár mindkettőjüknek volt oka a döntéseiknek, de végül úgy lesz minden ahogy lennie kell. Elizabeth pedig, hát igen, az övé tényleg nehéz. Teljesen egyedül lenni, és úgy várni egy babát, ahogy neki kell. 

Érdekes dolgok alakulnak, derülnek ki fejezetről fejezetre. A terhesség terhébe is bepillanthatunk. És még sikerült tippeket is kapnom egy-két terhességi dologra, szóval már ezért megérte olvasni :) 

Szerettem a lányok barátságát, azt is hogy azért rosszat is gondoltak egymásról :) de ugyanakkor mégis segítették a másikat. 

Nem volt óriási mondanivalója, de szórakoztató olvasmány volt, fáradt hétköznapokra.

A borítója nagyon tetszik, szeretem az ilyen rajzos, színes dolgokat. 

Nincsenek megjegyzések: