péntek, június 16, 2023

Colleen Hoover: November 9.

Ez a könyv azt hiszem leginkább tiniknek szól. De mégis volt benne fordulat, csavar, megható sorok, és olyan dolgok, amiket teljes szívemből átéreztem. 

Mégis... így 40+-osan hosszú éveken át tartó kapcsolattal a hátam mögött, és egyre többet olvasva a témáról teljesen valószerűtlen ez a történet. Úgy értem, persze az eleje tud ilyen eszméletlen romantikus lenni egy kapcsolat, vagy hát azt gondoljuk hogy az, hogy megtaláltam az igazit, hogy az egyetlen társamat, stb. De az igazság az, hogy nem létezik a Nagy Ő, vagy az Igazi. Egy kapcsolat nem attól lesz hosszú távú, hogy mennyire romantikus volt az elejen. Semmit sem számít. Az az igazi kérdés, hogy amikor a rózsaszín köd eltűnt, mit látsz a másikból, mit adsz magadból, mit fejlődsz mind önmagad, mind a kapcsolat miatt. 

Ugyanakkor az bosszantott ebben a könyvben, hogy a fiatalokkal meg elhiteti, hogy ami nem ilyen, az nem is igazi szerelem. És még abban sem vagyok biztos, hogy van ilyen. Egy lány még talán vár évről évre... De egy pasi? Komolyan 5 évet várna egy nőre, úgy hogy közben nem is találkoznak csak 1-2 órát? Én ezt kötve hiszem. Úgyhogy nagyon erősen hezitálok, hogy eladjam vagy megtartsam ezt a könyvet. 

A stílusa nagyon jó volt, olvastatta magát, még késő estig is olvastam egyes napokon. De na, a tartalom... összességében, hát nem tudom, még emésztem...

Nincsenek megjegyzések: