hétfő, július 03, 2023

Marisha Rasi-Koskinen: A Nap sötét oldala

Ifjúsági irodalom kategóriájú a könyv a könyvesboltokban, nekem mégis nagyon tetszett. 

Az időutazós történeteket alapból is nagyon szeretem. Hogy meg lehet-e változtatni a múltba csöppenéssel a jövőt, hogy mit számít ha tudod előre mi fog történni. A könyv baromi jól felépített könyv, és fantasztikus szerintem a főszereplő fejlődése alakulása. Mi magunk is ha visszatekintünk a korábbi éveinkre, talán már ugyanazt a jelenfejünkkel máshogy értékelnénk, máshogy reagálnánk le. 

Kaptam sok olyan magyarázatot a több dimenzióról, amit én még - ez van -, de nem hallottam sosem. Ami miatt a férjemmel is jó beszélgetésbe bonyolódtunk.

Talán ez a Győzelembánya nem volt valami kerek számomra, úgy értem, hogy érezzük az elejétől, hogy ez valami nem igazán kerek társadalom. Picit látjuk hogyan sodródnak bele ebbe az emberek, de annyire nem volt számomra világos, hogy a Vezető pontosan miért is ilyennek képzelte ezt, és mi is motiválta a maradásra a benne lévőket, a kezdeti belesodródáson kívül. 

Független mindentől, meg hogy tényleg nagyon tetszett, igazándiból ahogy az első adandó alkalommal, hogy valami utalt valamire, vagy megjelent a történetben, már kitaláltam mindent előre, na de olvastam én már elég könyvet :D hogy rutinos legyek. Megtartom mindenképpen ezt a könyvet, hátha a gyermekeim is kedvet kapnak valamikor hozzá.

Nincsenek megjegyzések: