csütörtök, szeptember 28, 2023

Meik Wiking: A hygge otthon

Ez a könyv nekem nagyon nagy szerelem lett! Egyrészt gyönyörű, szép, nyugodt kialakítású, már maga ránézve, belelapozva nyugalom fog el. Arany részek a borítón, belül nyugalmat sugárzó fotók. 

Viccesen, furán hangzik, hogy a szerző a Boldogságkutató Intézet vezetője, talán nem elég jó ez a név, mert kamu benyomást kelt, de közben a tartalom is nagyon jó volt. Értettem minden gondolat lényegét, hogy miért segít, miért nyugtat meg valami, miért egyszerűbb és boldogabb ettől vagy attól az élet. 

Pár dolog már át is alakítottam, megfogadtam, és az a helyzet, hogy tényleg segített. Sokkal jobb lett az a valami, amit megváltoztattam. A közérzetemen is segített. Még tervben van egy csomó minden, persze van amihez idő kell, vagy pénz. Eddig azt csináltam meg, ami nem került semmi pénzbe. Van még pár ilyen a tarsolyban, hogy mitől lesz egyszerűbb az élet, és otthonosabb a ház. 

Azt hiszem el fogom én ezt még olvasni párszor, a kezem ügyében marad ez a könyv.

Nincsenek megjegyzések: