vasárnap, október 17, 2010

Christine Biernath: Gólyaregény

Rövid kis könyvecske, nincs 200 oldal, mégis magával ragadott.

Nadine, 16 éves, és terhes lesz. Pedig szedi a fogamzásgátlót. Nagyon jól meg volt írva, a lelki tusája Nadine-nak, ahogy sodródik dolgokkal, majd nem tudja mi tévő legyen. 
Nagyon sajnáltam. 16 éves, nem kész az anyaságra. 
És senki nincs igazán mellette. Vagy akik vannak azoknak is semmi hasznuk.
Látszólag boldog lehetne, hisz a gyereke apja nem  hagyja magára, akarja a babát. De akarja egy ilyen pasi egyáltalán?!?!? Teljesen megértettem, hogy nem hitt benne. Persze fizikailag és lelkileg akarta a fickó, de mégis azt kell hogy mondjam, hogy nem volt neki igazán fontos Nadine. Nem szeretem, mikor a pasik azt hiszik, hogy az bőven elég, hogy majd keresek rá pénzt, hogy legyen ruha, kiságy, cipő, játék, és ezen kívül semmit nem adnak. Inkább legyen kevesebb ruha, és játék, de több az emberből. 
Azt hiszem én is valahogy így cselekedtem volna ahogy Nadine. Mégha több dolog fáj is benne. 

2 megjegyzés:

dzsin írta...

Hogy cselekedett Nadin? Nagy érdekelne,:o))

Dora írta...

Otthagyta a pasit.
A pasi meg kibukott.
Nem értem, hogy miért nem értette meg, hogy mi bántja a lányt.
Nadine pedig örökbe akarta adni. Amit meg is tett :) persze kérdés kinek ;)