szerda, október 13, 2010

Christopher Moore: A leghülyébb angyal

Morbid egy könyv, de azért nagyon tetszett :-D Nagyon gáz humora van a pasinak, és akkorákat röhögtem néha, hogy csak na. Ahogy kifacsarja az emberi dolgokat, az élet sajátosságait, nagyon szórakoztató volt.

És miről is szól, hát a leghülyébb angyalról, Razielről, aki egy elvesztett fogadás miatt kénytelen egy kisfiú kívánságát teljesíteni karácsonyra:

"Mennyei Atyánk. Josh Barker vagyok, a Worchester Street 671. sz. alatt lakom, Pine Cove-ban, Kaliforniában, irányítószám: 93754. Ma este láttam Télapót, ami klassz, és köszönöm is, de aztán egyből megölték egy ásóval, szóval attól félek, hogy idén nem lesz karácsony, pedig jó voltam, amit látsz is majd, ha megnézed Télapó listáját, szóval, ha nem nagy gond, életre keltenéd Télapót és rendbe hoznád a karácsonyt?

A Télapót megölték, és Raziel azért érkezik ebbe az egyébként is őrült Pine Cove-i kisvárosba, hogy megoldja ezt. Csak hogy Raziel szereti a mályvacukrot, a Snickerts, és a forró csokit, és angyalkodásban kissé béna :-D Igy esik meg, hogy elszúrja a kívánság teljesítését is, félreértve a kisfiút aki kívánta.

Tucker Case volt a kedvencem, annyira gáz szövegei voltak, hogy hihetetlen :-D Az élet nagy tanulságait holt komolyan adta elő folyamatosan, megbotránkoztató ötletekkel tűzdelve. Ja igen, és a denevére, Roberto. Ő is csúcs ;) Ray Ban napszemüveget hord természetesen, és spanyol ;)
Mollyt is nagyon bírtam, a városka buggyant spinkóját :) De a férje, Theo a helyi rendőr se kutya :-D 

Nekem tetszett, bár tutira veszem, hogy nem mindenkinek jön be. 

Nincsenek megjegyzések: