szombat, november 12, 2011

Todd Burpo, Lynn Vincent: Igazából mennyország

Nagyon vártam ennek a könyvnek a megjelenését, szeretem az ilyen témájú könyveket. A hab a tortán, hogy a szerző, az apuka, egy lelkész. Ahogy szeretem Mitch Albom könyveit, úgy ez is pont nekem való volt.
Egyszerű, rövid, velős, tömör. Tényleg nem hosszú, majdnem egy este alatt kiolvastam. Csak fáradt voltam és korán aludni mentem. 
A történetet Todd az apa meséli el, Coltonról a kisfiáról, aki egy komoly betegség és műtét kapcsán majdnem meghal. Colton jár a mennyországban, és később lassan fokozatosan mesél arról mit látott ott, kivel találkozott, milyen volt, félt, vagy nem félt. 
Azt hiszem egy különleges lehetőség adódott ennek a családnak, és szerintem nagyon jól éltek a lehetőséggel. Nagyon ügyesen kérdezgették a kisfiút, nagyon jól körbejárták a dolgokat. Ugyanakkor irigyeltem ezt a kis családot, hogy milyen jó lehet egy ilyen lelkészcsaládban felnőni. Mennyi minden pluszt kap az ember ebből. Mennyi jó dologban lehet része az embernek, milyen sok dolog mennyire természetes lesz neki.

Pontosan azt kaptam a könyvtől amit vártam. 
Egy részén pedig nagyon sírtam. Mikor Colton arról beszél, hogy találkozott a meg nem született nővérével. A szülők kérdezték, hogy hogy hívták a kislányt, mire Colton azt mondta, hogy nem volt neve, mert nem adtak neki a szülők. És pont úgy reagáltam a dologra, ahogy Colton édesanyja. Vannak akik már várnak minket odafent. Amitől sírhatnékom lett. Nekem is van két gyerekem odafent, akiknek nem adtam nevet, mert meg sem születtek. Nem is tudom, hogy kisfiúk vagy kislányok lettek volna. De jó érzés, hogy várnak rám/ránk. 

A könyvben említésre kerül egy másik kisgyerek, Akiane Kramarik, aki egy iszonyú tehetséges festő, már nagyon korán megdöbbentően tökéletes képeket festett. És ami a közös benne és Coltonban, hogy pontosan ugyanazt tapasztalták és látták. Szeretnék ennek a lánynak a képeiből egyszer egyet-kettőt. Nyolc évesen festett meg Jézust. A galéria itt található, nagy kedvencem innen a Wonder, Battle, Faithfulness, Water Lily... és még sokan mások. Szívesen meghímezném valamelyiket!

Coltonéknak weboldala is van, bár a könyvön kívül nem sokat találtam ott. De a könyvvel így is nagyon sokat kaptam, hiszen pontosan az történt, amit az előszavakban is írtak, hogy aki hisz, azt ez a könyv nagyon fel tudja lelkesíteni. Velem ez történt :)

Nincsenek megjegyzések: