hétfő, november 14, 2011

Anna Gavalda: Csak azt szeretném, ha valaki várna rám valahol

Novellák. Egy türkizre kötött könyvben. Egy postaláda, egy postás táskája, reklámok. Nincs jelentősége.

Imádom Gavaldát. Még a kis rövid novelláit is.

Megdöbbentett az anya, aki végigcsinál úgy egy esküvőt, mintha nem előtte vesztette volna el, ami a legnagyobb boldogsága volt.
Egy férfi, aki tudtán kívül egy apró tévedéssel, micsoda szerencsétlenséget okoz.
Egy első látásra vonzalom, egy igen az ismeretlenre.
Egy örök szerelem, melyet ha akar sem tud megakadályozni az ember, bármily élet csodái is sorakoznak melletted.
Egy én megmondtam történet.
Egy melltartós szerelem.
Barom állatok.
Néha a lányoknak pont az kell, akire a legkevésbé gondolunk, és a legváratlanabb pillanatokban adják oda magukat.
Egy zenész, egy váratlan szerelem, egy kéz, sok fotó.
Buli, pasik, szerelmek, város, értem jönnél?
Nők, szerelmek, gyerekek, adatnak, meg nem adatnak.

Szerettem mindent. Talán a negyedik a legfájóbb. Nekem.

Anna Gavalda. Messze a kedvenc írom azt hiszem.


Nincsenek megjegyzések: