vasárnap, április 15, 2012

Berg Judit: Két kis dínó a zsírkréta korban

A gyerekekkel olvasott könyveket is néha fel szoktam ide rakni. Ezt ráadásul kétszer, sőt nem, háromszor olvastam végig. Ez a mese egy nagyon aranyos mese! Sőt mi több, még szórakoztatott is. Fel fel nevettem rajta.  A rajzok is jó, a sztori is jó. A szöveges is nagyon jó. És a 7 és a 4 évesem is nagyon élvezte. De tényleg hiszen, újra kérték, és egymás után közvetlen. És alig vártam hogy legyen folytatása, és ma bukkantam rá, hogy jé megjelent! 


A történetet Trikó meséli el, aki szerintem tök vicces egy figura. A barátja pedig Nyamm. Nyamm húsevő, hiszen egy tirex. Trikó aggódik is magam miatt néha. Ő meg egy triceratopsz, úgyhogy csak növényekre bukik. Mégis jól kijönnek egymással.
A végére akár meg is tanulhattam volna a különböző szauruszokat, de nekem ezek nem mennek :-D Még kimondani sem tudtam némelyiket, nem hogy megjegyezni ;) 


Az új rész pedig ez lesz.


Nincsenek megjegyzések: