vasárnap, április 15, 2012

Czigány Zoltán: Csoda és kósza

Ezt a könyvet Kolos szülinapjára kapta tőlem. Ezt is megszerettük :) Pedig elsőre no, nekem kissé fura volt :) Érezhető, hogy pasi írta, mert vannak benne "érdekes" dolgok :-D 
A történetek elég vadak, de a gyerekeknek bejöttek. A vadakat úgy értem, hogy elég furán elrugaszkodott történetek :) Nem is fantáziailag, hanem olyan zagyvásak :) Nem tudom megfogalmazni jól. Olyasmi amit talán a húgaim tudnának legjobban érteni, mert én meséltem nekik nyaralásokkor ilyen rögtönzőtt, blőd történeteket. Az enyémnek az volt a címe, hogy "Mátyás és kalandos utazás és kisded". 


Most mikor képet kerestem a borítóról, akkor olvastam el, hogy tulajdonképpen Czigány Zoltán is a lányának rögtönözte ezeket a meséket. Gondolom innen a hasonló érzésem :) Ilyenek a rögtönzött mesék.


És örömmel láttam, hogy van több könyve is Czigány Zoltánnak. Meg kell szereznünk!



Nincsenek megjegyzések: