szombat, április 14, 2012

Janet Evanovich: Egy fejvadász

A szingli fejvadász sorozat első része. Szerettem volna olvasni, mert annyian dícsérték. Volt aki az összes megjelent rész egy huzamban lenyomta... mert hogy olyan szuper. Hát...


Kb két hete olvastam ki, a repülőre ezt vittem magammal. De őszintén szólva nem sokra emlékszem belőle. Az rémlik, hogy csak azért olvastsam mert ez volt nálam, annyira nem kötött le. Rövid volt, nem volt minden igazán kidolgozva. Bár végülis valami krimiféle akart lenni... csak nekem amolyan elnyagyolt egyszerű volt. 


Aztán itt van ez a pasi, akiért Stephanie oda van... meg vissza... dehát milyen pasi mán ez, azon kívül hogy macsó. De mi a jó benne? Nemély részén igazándiból fenn is akadtam... persze biztos vannak kislányok, akik hat évesen már ilyen olyan szexuális jellegű dolgokba keverednek... de tényleg van ilyen? Mert az hogy később felnőttként egy-egy valamire kapható csak úgy, az még oké. Biztos vannak ilyen pasik akik csak úgy leveszik a nőt a lábáról első pillanatban... bár nekem akkor sem menne asszem :) Na mindegy. Szóval fura ilyen epekedést látni egy pusztán fizikailag vonzó pasi után... 


Azt meg hogy egy nőből hogy lesz fejvadász? Én ezt sem tudnám elképzelni. Ennyire nem kellhet a pénz... nem létezik... De mondjuk a bénázása legalább jól le volt írva. Hogy mennyire nem tudja hogy mit és hogy, és hogy igazándiból csak a szerencse kedvez neki mindig. 


Film is van belőle már, majd tuti megnézem. Egy filmnek lehet elmegy, de azért egy könyvtől én kicsit többet várok. Nekem túl egyszerű és túl semmilyen volt. Majd ha kezembe akad még egy második rész, lehet elolvasom... de nem a megvevős kategória.


A borító viszont jó. Passzol a sztorihoz.

Nincsenek megjegyzések: