csütörtök, január 25, 2024

Devney Perry: Indigo Ridge - Az Eden Család 1.

A könyv tetszett is meg nem is. Egyfelől nagyon élveztem az olvasást, gördülékeny történet, jó szereplők, a történet sem annyira lapos, mint némely romantikus történt. Bár... kicsit zavart ez a sok tökéletesség, a tökéletes pasi, meg a tökéletes nő, és ez a sok szex, ami mindig csodálatos fantasztikus, frenetikus volt. 

Tetszett a lelki vívódások, a megélt rosszak feldolgozása, a gyógyulás, megnyílás útja. A krimi szál nem volt annyira nagy durranás, de nem is a krimi szál miatt tetszett meg ez a könyv, és vettem meg. Szeretem a család történeteket, és ez a sorozat első darabja, feltételezem szépen sorra veszi majd az Eden testvéreket. A család tagjai persze mind szintén tökéletesnek tűntek :D ez ismét kissé zavart, de túlléptem ezen, mert azért szerettem ezt a történetet. Nehéz megmondani miért, mert a krimi szál nem volt elgondolkodtató igazán, a romantikus történet, meg néhány szösszentbuktatót eltekintve túl símán haladt, és minden szipi-szuper lett a végére is.

A következő részre kíváncsi vagyok még, de nem tudom, hogy kezdven sorozat lehet-e valamilyen szinten. Februárban  jelentik meg a második rész. A borítóért nagyon oda vagyok, és a természetszeretete Griffinek is megvett. Jó lehet egy ilyen kisvárosban, természetközelben élni. Bár én is azt tehetném.

Nincsenek megjegyzések: