csütörtök, június 17, 2010

Charlaine Harris: Élőhalottak Dallasban - True Blood 2.

Tök véletlen, hogy ma ezt kiolvastam. Egész egyszerűen becsapós volt a könyv. 400 oldal, de mint kiderült ebből 50 oldal reklám (részlet) más könyvekből. Úgyhogy szépen leültem az előbb, hogy a fejezet végéig legalább elolvasom, mert tegnap csak úgy hirtelen félbehagytam egy fejezetet, és azt nem szeretem. Erre nem vége lett?!?!

Fura volt most ezt a könyvet olvasnom, mert a sorozatot már láttam, ami ez a könyv alapján készült. Nagy vonalakban stimmelt a sztori, de azért az fura volt, hogy Jason semmilyen szinten nem szerepelt könyvben, és a bacchásnő is kb 1 fejezet erejéig szerepelt, mikor a filmben legalább a film fele vele foglalkozott. A filmben vannak olyan szereplők akik nincsenek is, és hát meglepődve vettem tudomásul, hogy az elején a könyvnek nem az hal meg aki a filmben. Gondolom film szempontjából Lafayette túl jó karakter, így mégsem nyírhatták ki ;)

De így legalább nem volt unalmas a könyv, mert nem egészen arról és úgy szólt ahogy film :-D
De határozottan jobban tetszett mostmár, mint elsőre az Inni és élni hagyni. De lehet, hogy a film miatt lett kedvencem ez a sorozat. Ahogy már máshol is mondtam a zenéjét imádom a filmnek :)


Kezdem megkedvelni Sookie-t, bár kicsit bugyuta, de mégsem az. Fura, hogy nem érzem, hogy igazándiból annyira szeretné Billt, és annyira kihangsúlyozzák, hogy Bill nem ember, és nem is tud emberként viselkedni. Úgyhogy kicsit nekem inkább akció kategória ez a sorozat, mert az érzelmek vagy nincsenek vagy furák... bár lehet, hogy pont ez passzol ide. Mindenesetre nagy elgondolkodnivaló nincs a könyvön :-D

2 megjegyzés:

Klaudia írta...

Szia! Megint elkapott engem is az olvasási láz!
Annyit gondolkodom ezen a könyvsorozaton, hogy belevágjak-e. Illetve az elsőt olvastam, de semmi extrát nem éreztem benne. Aztán megnéztem a sorozatot, mind a két évadádt, és hát nagyon bejött. Azóta meg azon vacilálok, folytassam-e az olvasást, élmény lesz, vagy újabb csalódás?

Mindegy nagyobb problémám sose legyen:DDD

Dora írta...

Szerintem nem is volt semmi extra az első kötetben.
Nekem is bejött nagyon a film változata. Igy már máshogy olvastam a másodikat. Nem tudom, hogy tetszett volna-e, ha nem látom a filmet. De azért elég más, mármint sok szál nincs is, ami a filmben, sok szál tök máshogy van. Úgyhogy nem lenne unalmas szerintem elolvasnod. De szerintem jó filmet hoztak ki belőle az az igazság. Én még megrendeltem a 3. részét, meglátom, hogy az tetszeni fog-e.