hétfő, szeptember 20, 2010

E-book

Már sokadik könyves blogon olvasom ezt a játékot, ahol írni kell arról, hogy mi jut eszedbe 5 megadott szóról. Teljesen meg vagyok döbbenve, hogy az e-book-ról mindenkinek a szemégés és hasonlók jutnak eszükbe. Láttak már vajon e-bookot olvasót?! Pont az a lényege, hogy nem olyan, mint a számítógép, nem világít a háttér, hanem pontosan úgy néz ki, mint egy papírlap. Szerintem nagyon jó dolog, van nekünk is egy. Egyetlen gondom van nekem csak vele, hogy akkor minden családtagnak kell. Mert egyszerre két ember, csak két e-book olvasóval tud könyvet olvasni.

4 megjegyzés:

Mónika írta...

De irigyellek az e-book olvasó miatt! Szép az új sablon!

Dora írta...

Valami világosabb sablont akartam, meg amiben normálisan lehet feltölteni képet is. Az előző valamiért teljes szélességre húzott szét mindent... de még nem vagyok ezzel megelégedve, csak nem volt több időm keresgélni :) Bár nem rossz, csak nem szeretem, mikor a fejléc ilyen magas, és kapásból csak az a látszik ahogy behozom az oldalt.

Jó is nagyon az ebook olvasó, csak jó lenne ha már terjedne, hogy legyen sok ebook is. Mármint magyarul is. Bár az angol nem okoz gondot, de azért néha jobban esik magyarul olvasni :) Meg jó lenne ha olcsóbbak lennének... hiszen pont ez lenne a lényege, hogy nem kell akkor annyi papír, de egyenlőre csak ugyanolyan áron látom...
Ja és hát igen, sajnos kell majd egy másik is egyszer, mert így együtt nem tudunk a Zurammal olvasni :-D

Mónika írta...

És mióta megvan az e-book olvasó, milyen arányban olvasol ezen, illetve hagyományos könyvet? (Na, ez jó értelmesen hangzik.)

Egyszer majd én is szeretnék, lehetőleg addig, amíg még sokat utazom, hogy ki is tudjam használni, de ehhez jelentősen csökkennie kellene az árának, és nőni a választéknak. Praktikus lenne, az biztos, bár nekem már így, hogy általában netről rendelek kedvezményesen, hiányzik, hogy bemenjek a könyvesboltba, nézegessek, válogassak, és megvegyem, ami megtetszik, hát még ha tulajdonképpen fájlokat vásárolnék.

Gondolom neked időben is elég sok eljutni a munkahelyedre, ilyenkor használod, vagy inkább otthon?

Dora írta...

Elég rossz arányban :-D
Az a bajom, hogy nagyrészt csak angolul lehet rá egyenlőre szerezni könyveket.
Most tervezem, hogy végre magyarul is veszek valamit. De jó lenne ha elfogadható áron lenne. Nem pedig annyiért mint egy papírkönyv.
Meg hát egyenlőre papírkönyvem rengeteg van...

Hát én is neten rendelős lettem. És innentől nekem majdnem mindegy, hogy könyvre klikkelem, hogy kosárba, vagy filera. Mondjuk az tényleg fura, hogy én szeretem fogdosni a könyveket, szeretem a szép borítókat.
Autóban szoktam leginkább olvasni egyébként, bármit is. Reggel a Zuram vezet, visszafele én, úgyhogy egyszer kb 35 percem van per nap. Na jó, azért este is szoktam, de ott inkább hímzek.