csütörtök, szeptember 30, 2010

L. J. Smith: Vámpírnaplók - Ébredés

A Vámpírnaplók első része. 
Nem volt rossz, kis rövid, még én is gyorsan végeztem vele. Ahhoz képest hogy mennyit van időm olvasni.

Adott egy gimis csajszi, Elena, és két pasi, Stefan és Damon. Akik persze mi mások lennének, mint vámpírok.
Elenával elég nehéz volt azonosulni. Szép lány, az iskola szépe, mindennek a közepe. Ki is használja ezt. Kis üresfejűnek éreztem, bármit is mondott.
Stefan az idegen, az új a városban. Damon a testvére.

Juj, mennyire Twilight szaga van, és gondolom ráadásul ez volt előbb. Miért mindig gimisek találkoznak vámpírokkal?! Na mindegy, itt persze sokkal több a titokzatosság, megfoghatatlan dolog. Nem jók a vámpírok, bár itt is akadnak jobbak ;) A következő részekben még biztos ezer meg egy dolog kiderül róluk.


Rettenet bénák voltak az ismerkedési próbálkozások, bár lehet, hogy 17 évesen én is ilyen voltam?!


Amit viszont ez a sorozat első könyve nem adott át, az a szerelem. Nem éreztem át, nem éreztem semmit. Talán Elena személye miatt, el sem hittem, hogy szerethet valakit. Meg nem is értem miért szereti. A pasik meg... mert hasonlít valakire. Nagyszerű. Remélem én nem hasonlítok senkire, és nem csak azért van velem a Zuram :-D


Itt van nálam a következő 3 része, úgyhogy majd szép lassan haladok velük tovább :) Szóval jó volt azért, olvastatta magát, várta az ember, hogy mi lesz. És kíváncsi vagyok hova visz a történet.

2 megjegyzés:

Delfike írta...

Nekem ebookban van meg az első 3 rész.
Sajna a 4.-re még nem bukkantam rá.:(
Igazán nem rossz történet,de a filmsorozathoz nem sok köze van,legalábbis én nem sok hasonlóságot fedeztem eddig fel.

Dora írta...

Majd a filmet is megnézem, csak gondoltam előbb a könyveket. Fordítva már nehezebben szokott menni, ha láttam a filmet, nem sok kedvem van a könyvhöz.