szombat, február 25, 2012

Leiner Laura: A Szent Johanna Gimi 4. - Barátok

Igazi második osztály már :) Történnek már dolgok :) Alakul az élet. Kibontakoznak a konfliktusok, vonzalmak :) Na nem mintha nem látnám mindet már előre :)

Szeretem Renit :) Talán mert úgy gondolkozik ahogy én. Azt hiszem bárhogy is van, én is mindent így csináltam volna. Örülök, hogy egyre határozottabb, egyre jobban tudja mit csinál. Mármint nem csak sodródik, tesz ezt-azt, mérges, berág, megmondja a véleményét, sír, örül dolgoknak. Szerintem példát vehetnének a lányok róla. Rendességből is. Hogy nem járunk valakivel csak mert nincs jobb, vagy mert menő dolog. És lehet hogy ezzel másnak meg a boldogságot adjuk, pláne ha még kicsit rá is segítünk.

Azért a Dórián féle dolgok ijesztőek összességében... annyira gonoszságot lehet csinálni más emberekkel... azért szerencsés vagyok, hogy idáig sosem fajult nálam semmi. 

Az osztály viszont egyre rosszabb. Kritikán aluli a viselkedésük. Néha elképedek, vajon mi is ennyire rosszak voltunk, csak már megszépül? Mindenesetre ennyire szemtelenek biztos nem voltunk. Én tutira legalábbis :-D

Mivel itt egymás utánban olvasom őket nem tudom már melyik melyik részben volt. Az előzőben volt szerintem, de megszerettem ezt a számot. Bevallom sok dalt egyáltalán nem ismerek, kikeresgélem a neten őket, és meghallgatom. Némelyik rettenetes :-D 

És igen, nem véletlen barátok a címe. Tényleg nagyon alakul ez az osztály. Szeretnivalóak. A gimis évek a legjobbak :)



Nincsenek megjegyzések: