szerda, december 15, 2010

Anna Godbersen: Lux Girl 2. - Pletykák

Most nézem, hogy majdnem egy éve, hogy az első részét elolvastam. Valahogy sikerült elkavarnom a könyvet, a napokban akadtam rá. Gyorsan el is olvastam.

A történet tovább folytatódik, ezúttal Elizabeth húga a középpontban, aki Henry után vágyik. Hol egymásra találnak, hol szétmennek. Penelope továbbra is unszimpatikus, gonosz kis nő, Linával karöltve. 

Tudtam, hogy mi fog történni, egy bizonyos szereplővel, mert olvastam már valamelyik könyves blogban, de még az utolsó 10 oldalban sem akart megtörténni, aztán csak megtörtént. Kissé fura volt nekem ez a megoldás, nem igazán értettem, hogy miért kellett a csajszinak menekülőre fogni... na mindegy. Azért kár, hogy ezt a megoldást választotta az írónő.

A ruhák továbbra is elbűvöltek, a sorokat olvasva megint és megint magam előtt láttam őket. A történet továbbra sem egy nehezen követhető, de pontosan beleillik abba a világba, és beletanulunk, hogy mikor mit és hogy szabadott annak idején ezeknek a hölgyeknek, vagy uraknak.

Borító továbbra is nagy kedvenc. Ilyen ruha kéne nekem is :)

Nincsenek megjegyzések: