péntek, december 31, 2010

2010-es éves leltár

Összeszedtem csak a magam kedvéért, miket olvastam 2010-ben:
Hónap Hányat olvastam Mit
Január 3 Anna Gavalda - Vigaszág,
Bridget Asher - A férjem szeretői,
Gaarder Jostein: Tükör által homályosan
Februar 2 Jennifer Wiener: Jó az ágyban,
Charlaine Harris: Inni és élni hagyni
Március 1 Sarah Dessen - Figyelj rám
Április 4 Emily Giffin - Zűr van babám!,
Laurell K. Hamilton - Bűnös vágyak,
Melissa Hill - Érted mindent!,
Jodi Picoult - Tizenkilenc perc
Május 2 Melanie Gideon - Házasságom története,
Anna Godbersen - Luxe girl
Június 4
Charlaine Harris: Élőhalottak Dallasban,
Sebastian Barry: Egy eltitkolt élet,
Kerstin Gier: Halálom után felbontandó,
Garay Zsuzsanna: Találkozások
Július 2
Marian Keyes: Van valaki odaát?,
Anna Gavalda: Kis kiruccanás
Augusztus 9
Catherine Alliott: Én, a férjem és ő,
Jane Moore: Második feleségek klubja,
Anna Gavalda: Szerettem őt,
Jodi Picoult: Szívtől szívig,
Guillaume Musso: Ott leszel?,
Harlan Coben: Az erdő,
Lynn Barber: Egy lányról,
Jill Mansell: Miranda nagy tévedése,
Jane Yolen: Csipkerózsa
Szeptember 4
L.J. Smith: Vámpírnaplók I.,
Raana Raas: Csodaidők I.,
Kate McCaffrey: Behálózva,
Mitch Albom: Csak egy kis hit kell
Október 3
Katie Fforde: Száz boldog esküvőm,
Christine Biernath: Gólyaregény,
Christopher Moore: A leghülyébb angyal,
November 8
Jay Asher: 13 okom volt,
Jeanniene Frost: Félúton a sírhoz,
Daniel Glattauer: Gyógyír északi szélre,
Daniel Glattauer: Hetedik hullám,
Susan Elizabeth Phillips: Csak te kellesz!,
Mitch Albom: Keddi beszélgetések életről halálról,
Anna Gavalda: 35 kiló remény,
Mitch Albom: Még egy nap
December 4
Sarah Dessen: Tökéletes
Anna Godbersen: Lux girl 2.
Gil McNeil: A dívák nem kötnek
J.R. Ward: Éjsötét szerető

45 könyvet olvastam el idén. Szerintem nem is olyan rossz azt hiszem. Ez majdnem heti 1 könyv, és munka, hímzés, család mellett ez jó eredmény. Én örülök személy szerint, hogy vannak a könyves blogok, sokkal többet olvasok azóta, és könnyebb válogatnom is, hogy mi tetszene, mi nem.

Megkezdett könyv is van éppen elég, legtöbben már a felénél legalább járok, kivéve a Csodaidőket, mert az karácsonyi ajándék volt, és még csak éppen hogy elkezdtem:
  • Raana Raas: Csodaidők 2 - Kiszakadtak
  • Donald McCraig: Rhett Butler
  • Katherine Applegate: Zoe görbe utakon
  • Domnica Radulescu: A trieszti gyors
  • Charles Martin: Ahol a folyó véget ér
  • Hamilton: A nevető holttest
Azt hittem több van megkezdve, de ez pozitív csalódás :-D

2 megjegyzés:

Kriszti írta...

Dóra, ez nagyon jó átlag!!! Munka, gyerekek, hímzés, férj mellett!!!:-DD

Dora írta...

Hát igen, ez az előnye, hogy sokat utazunk autóval melóba, meg haza. Egyébként biztos utálnám a sok utazást :-D