vasárnap, január 02, 2011

Katherine Applegate: Zoey görbe utakon

Ez egy tiniregény, egy ifjúsági irodalom. De nagyon aranyos volt, nagyon tetszett. Izgalmas, élethű történet. Ez egy sorozat első darabja, és minden résznek a borítója valamelyik szereplőt ábrázolja. A borító és az ötlet nagyon tetszik. 

Az elsőnek a középpontjában Zoey áll. Megismerjük a többieket is, a szigetet, a lakóit, mi merre van, hogy élnek. Nagyon izgalmas nekem, gyerekként szerettem volna nagyon ezt a könyvet. Na jó, most is tetszik :) Úgyhogy el fogom olvasni a többi részét is, mert tökre tetszik, mégha nem is nekem szánták a könyvet :-D

Persze egy kis kifogásom van, hogy túl jónak tűnnek összességében ezek a srácok, lányok, mármint ami a kötelezettségeiket illeti. Biztos, hogy 17 évesen ilyenek vagyunk/voltunk?! Persze lehet hogy pont azért igen a válasz, mert 17 évesen még sokkal jobban kötődünk bizonyos dolgokhoz. 

És izgalmas is volt a történet, izgultam az utolsó oldalig. Szóval jól volt megírva, a szereplők jók voltak, élveztem.

Borító meg nekem nagyon bejön.
És Zoey meg Nina volt a kedvencem a történetben.

Nincsenek megjegyzések: