péntek, február 04, 2011

Marisa de los Santos: És besétált a szerelem

Kedvemre való könyv volt ez is! Cornelia egyszerűen elvarázsolt, a gondolatival, a szövegeivel. Nagyon szívhez szóló nagyon jó történet volt. A könyv két szemszögből olvasható. Furcsasága, hogy míg Cornelia egyes szám első személyben beszél, addig Claire egyes szám harmadikban. Váltakozva mesélnek, követnek végig egy történetet. 
Szívbe markolóan volt megírva Claire vívódása, még nekem is fájt, hogy mennyire nehéz lehet egy ilyen helyzet egy 11 éves kislánynak. Aztán Cornelia is nagyon szívbemarkoló lett, hogy mennyire szeretett volna dolgokat, és mégsem lehetett úgy ahogy szerette volna. És milyen nehéz jól döntenünk, helyesen. 

Cornelia amolyan tipikus nő volt, legalábbis gondolkodásban :) Egy nő ilyesformán gondolkodik. Persze megvolt a sajátossága, a filmek szeretete :-D Jó lett volna mind ismerni a filmeket, hogy tényleg tudjam, hogy pontosan mire céloz, mire utal vele. Jó párat így is ismertem, de jó lett volna mindet. 

És nincs is annál rosszabb, ha egy gyerek fél, ha egy gyereknek félelmet okozunk, akarva akaratlan. Nehéz megjavítani és helyrehozni, újra bizalmat adni. Remélem sikerül!

Viszont a szerelmi szál, az valahogy nekem nem volt teljes, valamiért nem volt kerek a kép, nem tudom miért. Talán azért, amilyennek képzeltem a két alakot. Valamiért nem éreztem a passzolást. De persze tudtam, hogy ez lesz :) Csak valahogy valami hiányzott. Nem tudom mi. De ez nem vett vissza persze a tetszési indexéből, csak ezt éreztem.

A borító furcsa, nem elragadó, de jó, és szép.

Nincsenek megjegyzések: