hétfő, szeptember 05, 2011

Charlaine Harris: Holtak klubja - True Blood 3.

Igen, igen, ez egy nagyon jó vámpíros sorozat :) Csak régen elakadtam a második résznél. Pedig itt tornyosul a polcomon a 8. részig a sorozat Dóra jóvoltából... És szeretem ezt a sorozatot, csak mindig akadt valami más. Ezt a könyvet már ugye filmen is láttam de azért mindig kicsit más a film, mint a könyv. Régen láttam a filmet is, így igazán kikapcsolódás volt olvasni.

Egyszerűen a stílusa valahogy olyan könnyed, és mindig annyira olvastatja magát. Szombat este kezdtem, akkor talán ha a 30. oldalig jutottam, és ma munkából hazajövet kiolvastam végül. Pedig röpke 333 oldal :)

Ebben részben Bill eltűnik, állítólag üzleti ügyben, de közben valami régi nőjéhez lép meg. Eric segítséget kér Sookietól, hogy előkerítsék Billt. Sookie megismerkedik Alcide-dal a vérfarkassal, akivel együtt mennek Bill után. Sookira persze minden pasi rá van kattanva :-D Csábító egy szőkeség. Mindenféle bajba keverednek, olyanba is ami látszólag oda sem tartozik, de mégis megkavarja az egészet. 
Sookiet ismét rengeteg fizikai sérülés éri, csoda, hogy még él. Persze lelki is. Én igazán nem tudtam sose nagy szerelemnek képzelni azt ami közte és Bill között van. Vajon azért vonzódik annyira más pasikhoz is, hogy majdnem talán lesz velük valami?

Szeretem különben Sookie gondolatait, pont olyanok, amilyeneket az ember gondol, ahogy magában beszél. Jót mosolyogtam azon, mikor a könyvet olvasta, és a sztorit kicsit rápasszintotta az életére. Én is ezt szoktam csinálni. 

Ha nem is egy huzamban, de nekiállok olvasni őket. 
Hm, nekem Eric kéne :-D

1 megjegyzés:

Stokley írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.