vasárnap, szeptember 18, 2011

Elizabeth Chandler: Akit egy angyal megcsókolt - Angyali szerelem 1.

Egy újabb sorozat első része. Nem sokat vártam tőle, mert annyira nem tudtam, hogy miről szól, éppen ezért kimondottan tetszett. Ivy és Tristan szerelméről szól az első rész. Nehezen indul a kapcsolatuk, majdnem nem is lesz belőle semmi, hogy aztán oly hamar véget is érjen. Tristan meghal, és angyal lesz belőle. Ivy korábban rendületlen hitt az angyalokban, ám Tristan halálával minden kiveszik belőle az angyalok iránt. Pedig Tristannak pont most kellene hogy higgyen bennük. Tristan szeretne üzenni Ivynak, hogy szereti még mindig, de közben meg meg kéne találnia a küldetését is. Nem egyszerű a földön túli élet sem, van mit tanulni, van mit megismerni. 

Ivy elkeseredett szomorúságát teljesen megértem. Tristan tehetetlenségét is. Olyan nehéz amikor vágyik az ember valakire, és elérhetetlen lesz számára. 

Szeretem az angyalos sztorikat, úgyhogy ez is tetszik. Kíváncsi vagyok hogy alakul. Mit hoz ki belőle az írónő. Meg szeretem a szép szerelmi történeteket. Az ember elhiszi tőlük, hogy létezik. Mondjuk ebből nem tudom hogy lesz happy end-es történet, de remélem valami jó jön ki a végén :) Remélem Ivy boldog lesz valaki mással, és pont olyan boldog, ha nem boldogabb, mint Tristannal, ha már így alakult. Ennek drukkolok. A mindent elsöprő szerelemnek ;)

A borító meg nagyon tetszik. Rózsa angyalszárnnyal...

1 megjegyzés:

Klaudia írta...

Ez a borító nekem is nagyon bejön! Csak félek, hogy inkább tiniknek való a történet.