szombat, szeptember 03, 2011

Susan Elizabeth Phillips: Apafogó

Meg kell állapítsam, hogy én is tényleg szeretem SEP-et. Mégha nem is szépirodalom, és néha nagyon rózsaszín, de attól még jó. Ez a könyve jobb volt, mint a korábbi. Nem hiába dicsérte Klaudia is. A borítója viszont ennek a könyvnek olyan kritikán aluli, hogy ha Klaudia nem szeretné ezeket a könyveket tán sosem vettem volna egyet sem a kezembe. Komolyan vajon versenyeztették a legrondább borítóért?

De itt a borítóval kezdem, holott nagyon jó kis könyv volt ez. Dr. Jane Darlington fizikaprofesszor 34 évesen rájön, hogy mi hiányzik az életéből, a gyerek. De ő szimplán csak anya akar lenni, férjet nem akar. És mivel zseni, nem is akármilyen férjet szeretne magának. Elvárásainak megfelelően választ, ám azzal nem számol, hogy mi van ha tervére fény derül. Szerintem nincs nagyobb gonoszság, amit egy nő csinálhat, mint hogy titkon teherbe ejteti magát. Még akkor sem ha az adott pasi mondjuk tuti nem akar gyereket, vagy elkötelezettséget vagy bármit. Akkor sem szeretem, ha így akarnak valakik férjet fogni, akkor sem ha csak magukra gondolnak. Nem azt mondom, hogy baja lesz egy gyereknek, ha egy szülő egyedül neveli, de azért azon is el kell gondolkodni, hogy tényleg meg akarja-e valaki fosztani a gyerekét a két szülőjétől. Na mindegy is. A bonyodalom abból jön, hogy Jane terhes lesz, és a kiválasztott apa, Cal nem hagyja szó nélkül a dolgot. Ismét az NFL berkeiben járunk, újabb játékosukkal ismerkedhetünk meg. Szerettem a párbeszédeket, akkorákat tudtam rajta röhögni, nagyon jó volt az okostojás Jane és Cal dumái. De nagyon szerettem Cal családját is, Annie-t, Lynn-t, Jimet, Ethan-t, és az elmaradhatatlan Kevin Tuckert, akiről a Törékeny szív című SEP könyvben olvashatunk. Ezt még nem olvastam, de meg kell majd szereznem. Néha persze nagyon csöpögős a sztori, nem tudom pasik tudnak-e ennyire odalenni egy nőért. Valamiért erről mostanában vannak kétségeim ;) Jó volt nagyon, igazi könnyed kikapcsolódás. A vége is aranyos volt, tetszett a jövő összefoglalója.

Megkerestem kivételesen az amazonon, hogy milyen borítója lehetett angolul. De ott is befigyel ugyanez, csak valamiért sárga árnyalatossal. A másik amit találtam róla az egy fokkal jobb. 



Nincsenek megjegyzések: