péntek, július 14, 2023

Kovács Eszter: Köszi, jól!

Eljut ennyi idős koromra, hogy már nem zavar félbehagyni egy könyvet. Annak ellenére, hogy az alcím csupa olyasmit tartalmaz, ami nem igazán áll közel hozzám, mégis olyan sok jót írtak róla, hogy megvettem, és elkezdtem. 

Az eleje tetszett is, jó a felépítése, hogy egy gondolat, aztán mit mond erről a tudomány, aztán hogy mégis hogyan valósítsam ezt meg. Még papírt ceruzát is vettem, hogy egyes feladatokat megcsináljak. 

Aztán elérkeztem a mindfulnesshez :D Hát eddig sem nyert meg engem magának, de gondoltam, hátha ő el tudja úgy mondani, hogy értsem, és hasznát vegyem. De rá kellett, hogy jöjjek, hogy ez nem az én világom. A buddhizmus egyébként is számomra sok olyan gondolatot képvisel, amivel én nem tudok azonosulni, és hát a mindfulness is ezek közé tartozik. De ugyanakkor értem a logikáját, hogy mindezek miért tesznek jót az embernek, minden meditáció/imádság segít nekünk embereknek. Ezzel a mindfulnessel meg mindig az az első gondolatom, hogy csak bebeszélem magamnak, hogy valami jó, és örömet okoz. Persze elmondja, hogy nem, pont nem. De hiába mondja, a "hogyan csináld" pont az ellenkezőjét sugallja. Sokat filóztam rajta, hogy abbahagyjam, ne hagyjam, de annyi sok könyvem van, nem akarom erre az időt tovább szánni. Sok egyéb pszichológiai könyvet olvasok, azok jobban bejöttek.

A borító pedig gyönyörű, a belső szerkesztése is nagyon mutatós, és én szeretem a jól megdizájnolt könyveket, lehet hogy pont ez vezetett meg, hogy megvegyem. Nem először fordult elő, hogy egy borító miatt vettem meg valamit :D

92. oldalnál abbahagytam. Saját példány, de eladó.

Nincsenek megjegyzések: