szombat, november 06, 2010

Jeaniene Frost: Félúton a sírhoz

Nem is tudom mikor vettem, régen, és valamiért nem is volt eszembe, hogy ez megint egy vámpíros sztori. Valahogy ezt a könyvet sikerült elkavarnom, egy jó ideig egyhuzamban olvastam, aztán valahova elpakoltam, és így lemaradtam vele.

Jó volt, egészen jó. A sztori jó, a szerelem sem sablon, nem béna, átéreztem. Olvastatta magát. Késdobálás, izgalom, gyilkolászás, jó szaftos vámpírsztori :)
Írni nem sokat merek róla, mert összességében kezdem elveszteni a fonalat, hogy melyik vámpíros könyvben milyen tulajdonságokkal is bírnak a vámpírok, szóval nem akarok itt hülyeségeket leírni.
Ami biztos, hogy a főszereplő Cat, aki félig vámpír félig ember. Mivel édesanyja gyűlöli a vámpírokat, Cat úgy született, hogy egy vámpír megerőszakolta, ezért Cat vámpírokat öldös. Így fut össze Bones-szal, akivel szövetkezve együtt keresnek egy rossz vámpírt.
Cat szeme zölden világít ha mérges, mint a vámpíroknak, ennyi ami biztos :-D De lassan tényleg elvesztem a fonalat, hogy most bántja-e őket a fény, vagy nem, vagy mi hogy van... na mindegy :-D Gyorsnak biztosan gyorsak, és zöld a szemük :) 


Nem tudom, hogy majd akarom-e a következő részét, annyi a vámpíros sztori már, hogy nem bírom én ezt követni... Pedig még Wardot is akartam olvasni egyszer :-D


A borító viszont nagyon tetszik :)

Nincsenek megjegyzések: