kedd, november 16, 2010

Susan Elizabeth Phillips: Csak te kellesz!

Nagyon gyorsan kiolvastam ezt :) Pedig nem egy irodalmi mű :-D De nagyon olvastatta magát a történet. Izgalmas szerelmi szál, amerikai foci, üzlet, testvérek, bosszú, minden.

A történet főszereplője Phoebe, aki csodás külseje ellenére is teljesen bizonytalan férfikapcsolataiban. A külső azonban megbélyegzi, az emberek másnak gondolják, mint ami. Pedig okos, nagyszerű színész ;) és érzékeny. Az ő alakja nekem nagyon megformált volt, akár én is lehettem volna, mármint hogy teljesen hihetőek voltak az érzései, veszekedései, félelmei, örömei. 
És akkor a pasik. Volt sok, hiszen egy futballcsapat körül játszódik a történet. De a lényeges személy Dan. Hát pasi volt, álom pasi, mert nem elég hogy csúcsjól néz ki, még érzékeny is. Na ez nekem úgy elvonatkoztatva a könyvtől kicsit túlzás volt. Nem tudom, hogy ismerek-e olyan pasit, aki ennyire, így vágyna feleségre, vagy gyerekekre. Persze lehet, hogy van, csak jól titkolják. De ettől független szerettem, mert ki ne szeretné, ha egy pasi így szeretné ;)

A történet pedig Phoebe öröksége, a futballcsapat körül játszódik. Bert, az apa halála után lányára hagyja a csapatot, egyfajta bosszúból, mert egy csalódás neki a lánya. Phoebe vajon meg akarja egyáltalán állni a helyét, vagy meg tudja, vagy átadja egyszerűen unokatestvérének? 

Tetszett, bár nagyon csajos történet, de kellett a lelkemnek ilyen is.

A borító egyszóval pocsék. A könyv is úgy egyébként. Sötét lapok, semmi szép kiadás. Dehát nem egy Steinbeck mű. A borító annak ellenére, hogy szerintem borzalmas, és ha csak ezt látnám, meg nem venném, attól még illik a történethez.

Nincsenek megjegyzések: