szombat, május 06, 2023

Dr. Henry Cloud és Dr. John Townsend: Határaink

Lévén a Harmat Kiadó könyve, olyan pszichológus könyvét tarthatjuk a kezünkben, aki hisz Istenben, és a Biblia útmutatásait is összeveti a határainkkal kapcsolatos önismerettel.

Talán az életkoromból is adódik, hogy sokkal többet foglalkozok azzal, hogy milyen problémáim vannak, és azokat hogyan tudom jobban kezelni, kevésbé szorongani, kevésbé kiborulni. Sok olyan könyvet olvasok, amitől azt remélem, hogy segít átjutni az egész életemen át meglévő, saját magamat is zavaró tulajdonságaimon, és tudok pozitívabb irányba változni.

Ez a könyv nagyon sokat segített nekem. Bár természtesen még csak elindultam az úton. De már sokat segített ez a könyv, hogy lássam, hogy mit miért csinálok, és mi a baj azzal. Nem akarom itt ezen a blogon magamat elemezgetni részletesen, de rá kellett döbbennem, hogy mennyi helyen nem húzom meg a határaimat, ezáltalán mennyire szorongok vagy vagyok dühös helyzetekben, és utólag is morgok, hogy ez vagy az miért nem törődik azzal, hogy mit okoz nekem. Na már tudom a válaszokat :D Igyekszem változni, valószínű egy idő után újra kell olvasnom ezt a könyvet, mert elfelejtem azt a sok hasznos gondolatot, és tanácsot, ami benne van. 

Nincsenek megjegyzések: