hétfő, május 22, 2023

Vicki Vrint: A kevesebb több

Kis buta, még egy a sok között könyvecskének látszik. Ha nem olvastam volna már sok könyvet hasonló témában, ami egy-egy oldalas fejezetét egy komplett könyvben kivesézi, akkor lehet nem sokra tartottam volna ezt a kis gyűjteményt.

De egészen megtetszett, hogy röviden tömören összefoglal egy-egy témát. Tudományos indoklás nem sok van mögöttük, csak hogy ez jó lesz, higgyjük el. Csak azért hiszem, mert ahogy fentebb írtam, más könyvben részletesebb válaszokat kaptam már erre. 

A polcomon marad, mert könnyen előhúzható, és egy-egy újabb ötlet bármikor bevethető. Nem kell hozzá egy komplett tanulmányt átnyálaznom, hogy hogy is volt. Szinte minden kis javaslatával egyet tudok érteni. Ha tudnám csinálni, boldogabb is lennék. Az biztos, hogy eddig is sokat fejlődtem, az elmúlt időkben. De szeretnék valahogy a minimalizmusra törekedni. Legalábbis ami az élet hajtását illeti. Nagy falat lesz számomra, a ház rendbetétele, tényleg tele vagyunk felesleges dolgokkal, és emiatt borzalmasan rendetlen a házunk. Jó lenne egyszerűsíteni dolgokat. Azon leszek, hogy ez idővel szépen megtörténhessen.

Nincsenek megjegyzések: