péntek, augusztus 06, 2010

Guillaume Musso: Ott leszel?

Nem tudom, hogy ez a kiadó jellemzője-e, de én megint fennakadtam ezen, hogy a "könyv" fizikailag 365 oldal vagy mi, a könyv viszont 308 összesen. Én szeretem megnézni hány oldalas, de ez már a második eset, hogy valami irgalmatlan mennyiségű reklám van a végén... valahogy jelezhetnék ezt, hogy hamarabb vége van a könyvnek, hogy ne nézzek bután, mikor lapoznék tovább.

Nagyon soká olvastam ki ezt a könyvet, pedig úgy vártam. Egyrészt nekem ez a nagy széles méretű lap, vastag lapok nagyon nem jött be. Sok helyre nem tudtam magammal vinni, mert útban volt, túl méretes. Másrészt hát nem is tudom.
Tetszett. De annyira mégsem. A 200 oldalig volt olyan, hogy olvastam olvastam, aztán egyszer csak feleszméltem, hogy nem is figyelek. Engem nem fogott meg annyira az író stílusa, olyan nagyon egyszerűen írta. Vagy nem is tudom mi lehetett, de valahogy olyan hiányérzetem támadt.
A történet maga izgalmas, tök jó, vártam a fordulatokat, hogy hogy oldják meg, és tetszett, hogy hogy alakul az egész. Tetszett ez az időutazós téma, hogy miként hathat a múltunkra és a jövőnkre egy utazás, vagy bizonyos dolgok tudása.
Elliot a főszereplő ugyanis megkapja a lehetőséget, hogy 10x elutazzon a múltba. Eredetileg csak a szeretett nőt szeretné viszontlátni, viszont nem számol a fiatalkori énjével, aki nem teszi egyszerűvé a dolgot, és azzal sem, hogy ha a múlt nem történik meg, akkor más sem történik meg a jövőben.
Úgyhogy nekem olyan kicsit elnagyoltan volt leírva minden, nem tudom, hogy a nagy könyv, nagy betűk, nagy lapok hatására-e, vagy egyébként is így éreztem volna.

2 megjegyzés:

Mónika írta...

A kiadó pénzéhsége, hogy ekkorában kell kiadni, és ilyen drágán. Ilyenkor annyira sajnálom, hogy nem egy városban lakunk, úgy kölcsönadnám neked a könyveket.
Én teljesen fel vagyok háborodva az Ulpius viselkedésén. Az új könyvről még dicsérő szót nem olvastam, de nem is lehet róla jókat mondani. Szar az egész, giccses,nyálas ponyva, legszívesebben miszlikbe aprítottam volna a könyvet a végén és lenyomtam volna a kiadó torkán, meg GM-én, ami azt illeti. (Pedig tudod, hogy könyvbarát vagyok.) Hogy süllyedhetett idáig ez a kezdetben eredeti és tehetséges író? Fel nem foghatom. Szakítottam velem.
Remélem az Ulpius jól pofára esik, a nagyot ígérő fülszöveg, gigakönyv és top ár szerintem mindenkinek csalódást okoz. Remélem jól a nyakukon marad a sok GM, meg a Barbibébi, meg az összes ilyen szar.

Dora írta...

Ezek szerint nem csak engem zavar ez az egész... mármint a könyv kiadásának módja... még jó, hogy egyet fizet kettőt vihet akcióban vettem :-DDDD Remélem Vass Virág könyve egy fokkal jobb lesz...

Hát igen, mennyivel könnyebb lenne, ha tudnák könyveket csereberélni... én is szeretek kölcsönadni könyveket, mert szeretem ha valaki szeret olvasni :)