péntek, augusztus 20, 2010

Lynn Barber: Egy lányról

Múlt hétvégéről vonattal jöttem haza, és akkor kezdtem bele ebbe a könyvbe, és másnapra már ki is olvastam. Tény, hogy vékony könyv. Önéletrajzi mű.

Lynn a saját életét írja meg, a gyerekkortól kezdve a mai énjéig. 65 évesen írja ez az önéletrajzi összefoglalót.
Érdekes volt a könyv, hiszen egy hús vér ember igazi életéről szól. Jó volt betekintést nyerni egy teljesen más szakmába, az újságírásba. 

De ahogy meg volt írva... hát, néha nagyon fenn akadtam rajta. És legfőképpen azért bosszantott, mert egy újságíróról van szó! Képes volt annyira hirtelen témát váltani, hogy többször újra kellett olvasnom a szöveget, hogy felfogjam miről van szó egyáltalán. 
Aztán voltak benne totál zavaros részek is. Én nem tudom, hogy a fordító volt rossz, vagy tényleg ilyen zavarosan volt megírva az egész. 

A belőle, vagy legalábbis egy részéből készült filmet is megnéztem. Az Education nevet viseli a cím. 

Nincsenek megjegyzések: